Kwaliteit, klachten & geschillen

Ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons. We nemen graag de tijd om rustig met je te praten.
Samen kunnen we misschien het probleem eenvoudig oplossen of misverstanden uit de weg ruimen.

 

Kwaliteit

Sportgeneeskunde Friesland vinden het erg belangrijk uw bezoek aan ons naar tevredenheid te laten verlopen.
Wanneer u desondanks niet geheel tevreden bent, dan horen wij dat uiteraard graag zodat wij onze dienstverlening, waar mogelijk, kunnen verbeteren. 

Sportgeneeskunde Friesland  is gecertificeerd door de Stichting Certificering Actoren in de Sportgezondheidszorg (SCAS) en voldoet derhalve aan hoge kwaliteitsnormen.

Wetten die voor een Sport Medische Instelling relevant zijn en waar wij ons aan dienen te houden zijn:

Voor wat betreft kwaliteit, klachten en geschillen zijn Sportgeneeskunde Friesland en de bij hen werkende sportartsen aangesloten bij de Klachtenservice Sportgeneeskunde van de Federatie van Sportmedische Instellingen (FSMI).
In dit kader maakt SGF indien nodig ook gebruik van de diensten van de klachtenfunctionaris van Bureau Sportgeneeskunde Nederland

Ieder jaar ontvangt Sportgeneeskunde Friesland het jaarverslag van de Geschillencommissie Extramurale Zorg Aanbieders (EZa) die de opvang verzorgt van geschillen in het kader van de Wet Kwaliteit en Geschillen Zorg (Wkkgz).

Klachten

Wij vinden uw mening erg belangrijk en doen er alles aan om aan uw wensen te voldoen. Mocht u desondanks niet geheel tevreden zijn en/of suggesties ter verbetering hebben, dan horen we het graag. Het biedt ons de mogelijkheid om onze dienstverlening, zo nodig, te verbeteren. 

Wanneer uw bezoek niet naar tevredenheid is verlopen of wanneer u een klacht heeft kunt u deze telefonisch , per mail, of door middel van onderstaand formulier aan ons kenbaar maken.
Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen!

Mocht u echter het gevoel hebben dat dit toch niet tot een bevredigende oplossing leidt of wanneer u een onafhankelijke uitspraak over uw klacht wilt, dan kunt u uw klacht laten behandelen door een klachtenfunctionaris. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Hier leest u hoe u dit kunt doen.

Klachtenformulier

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is niet verplicht maar het is voor ons handig wanneer wij uw telefoonnummer hebben om contact met u op te kunnen nemen
Dit veld is verplicht om het formulier correct te kunnen laten werken.
Wat is de aard van uw klacht?
Privacy*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.